نی نینی نی، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

برای تو نفسم

گل پسر مامان و بابایی

1395/7/13 10:35
نویسنده : مامانی
138 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم...تاج سرم

خداروشکر که سونو گفت سالمی  و فهمیدم خدا هدیه ای که بهمون داده پسره

بابات خیلی خوشحال شد وقتی گفتم پسری...

بابایی صدات میکنه صالح و این اسم و خیلی دوست داره و از اول ازدواج همیشه میگفت صالح...

منم دوست دارم این اسم و چندتا اسم دیگه رو.اما بابا میگه فقط صالحمحبت

انشالله که همیشه سالم و صالح باشی پسرکم

و بعد از اون اولین مسافرت سه نفرمونو رفتیم قم و جمکران.26 شهریور...پسرگلم تو شکم مامانش اومد زیارت...

الان دیگه رفتم تو شش ماه و تو همه جا تو بغل منی و چه حس خوبیهبغل

و حس بهتر اینه که یه مدته دیگه هرروز ضربه ها و تکوناتو حس میکنم و واضح تر شده تکونات نفسم

و من همش منتظرم که تو کی بیدار میشی و با تکونات با من حرف بزنی

دیروز صدای قلبتو گوش دادم نفسم..انشالله بسلامت دنیا بیای و بیای بغل من و بابات

مامانبزرگت برات کلی لباسا و وسیله های خیلی قنگ خریده که من هرروز نگاه عکساشون میکنم و قربون صدقت میرم تا انشالله بعد از ماه صفر سیسمونیتو بیارن و بچینیممحبت

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)