نی نینی نی، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

برای تو نفسم

یه روز خاص...

1396/4/5 1:56
نویسنده : مامانی
215 بازدید
اشتراک گذاری
امروز یه روز خاص بود برامون
برای اولین بار قرار بود بهت فرنی بدیم
منو بابات خیلی ذوق داشتیم و با یه حس خیلی خوب و هیجان امروز عصر این کارو کردیم
برات فرنی درست کردم.البته ۱۷ روز زودتر...چون حس کردم با شیر من تنها سیر نمیشی عشقم و این حس درست بود
چون استقبال خوبی از طرف تو شد




قاشق اول و که خوردی قیافت و کمی کج و کله کردیاما بعدش خوشت اومد و تا من قاشق بعدی رو برات بیارم دست و پا میزدی
فدای غذاخوردنت بسم نفسم
باباهم ازت فیلم و عکس میگرفت
زبونت درمیاوردی یا قاشق و میک میزدی
الهی قربونت برم که بلد نیستی بخوری
جون بخوری پسرک نازم...نوش جونت
امروز علاوه بر فرنی خوردنت یه اتفاقات خاص دیگه هم داشت
چندروزه که خیلی قسنگ تعریف میکنی و امروز ببن تعریفات گفتی دَدَ چنان ذوقی کردیم و سروصدا که ترسیدی
و علاوه بر اون شصت پاتم برای اولین بار خوردی که البته بابات کمکت کرد


امشب نمیخابیدی و خیلی نق زدی
من خسته شدم و بابات برد که بخابوندت و برای اولین بار توی تخت خودت خابت برده بود...
امروز پر بود از اولین بارهای خیلی شیرین...
خداروشکر....به خاطر بودنت...بخاطر داشتنت...
خیلی دوست داریم نفسم
امشب شب عید فطره


اینم از آخر کار بعد از خوردن فرنی
که البته نصفش ریخت رو پیشبندت...
نه تو بلد بودی بخوری...نه من بلد بودم خوب بهت غذا بدم
خب بالاخره هردو اولین بارمون بود دیگه🙃
پسندها (3)

نظرات (0)