نی نینی نی، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

برای تو نفسم

چه زود ۵ ماهه شدی

1396/4/3 0:49
نویسنده : مامانی
334 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عشق مامان بابا
سلام عشق مامان و بابا
الان که من دارم برات مینویسم تو ۵ماه و ده روزته عزیزدلم
یه پسر بی نهااااااایت خنده رو و خوشرو که حتی از تو خابم میخنده...الهی فدات شم نفسم
چقد زود میگذره این روزا...دلم میخاد زمان و نگه و دارم و بزرگ شدنتو آروم ببینم و تا میتونم لذت ببرم.
خداروشکر بخاطر داشتنت..بودنت...
هرروز شیرین تر میشی زندگیم...
ده روز پیش که ۵ماهه شدی برای اولین بار خودت برگشتی روی شکم
چندروزی بود تا مرزش میرفتی اما دستت گیر میکرد
و الان مدام برمیگردی روی شکم و شروع میکنی به غر زدن...اصلا نمیشه تنهات گذاشت...گاهی دستت زیرت میمونه و منم که همیشه نگران،بیشتر میترسم.
با دهنت تمرین میکنی و بوووووّ میگی.
خیلی بهتر وسیله ها رو دستت میگیری و هرچی رو که میبینی سریع میخای بخوری
من فدای دستای کوچولوت...
کم کم داری غریبی میکنی و کسی رو نمیشناسی بغلت کنه بغض میکنی.
دلم میخاد تماااام ثانیه های این روزا رو ثبت کنم...میدونم که دلم خیییلی برای این روزات تنگ میشه صالحم.
دوس داری فقط بشینیم کنارت و باهات حرف بزنیم و بازی کنیم و تنها که میمونی صدای غر زدنت بلند میشه
نزدیکه دیگه شروع کنیم بهت غدای کمکی بدیم.
خیلی دوست داریم پسرک نازم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)